poniedziałek, 4 kwietnia 2011

a jeśli masz miłość, spraw by nie była chwilą.

Hej .
Dziś byłam na tym konkursie. Trudne było  . I fakt że było trudne wystarczy, nie będę rozwijała zdania. Potem w szkole napisałam sprawdzian z matematyki. Nie był taki trudny ale się okaże, na wynikach . No i jutro wyniki tego konkursu czytelniczego . Właśnie wróciłam z kościoła i będę zaraz odrabiać lekcje. No, a troche tego będę miała. Robert ... Czekam na tego sms-a od Ciebie. Może znów się pogodzimy i tym razem będziemy tylko kumplować. Ale czekam na niego wciąż. Dobra to ja uciekam się pouczyć troszkę i lekcje odrobić.
Pa ; ***



-kocham go. - dziewczyno, ogarnij się! nie widzisz jaki on jest?! czy ty naprawdę nie zauważasz jego wad?! - a czy ty myślisz, że ja szukam u niego wad.. ja ciągle szukam miłość w jego oczach. tej naszej małej miłości. i ciągle mam nadzieje, że w końcu ją ujrzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz