piątek, 8 kwietnia 2011

Przeszłość oddzielić grubą kreską.

Hej .
Jakoś leci . Nie jest aż tak dobrze jak wygląda. Ale już czasem po prostu szkoda na ta słów i głupiego komentarza. Nie będę o tym pisała. Mam ogromnego doła .
Karolina , nie wiem czy to czytasz, ale nie podoba mi się to co robisz , i podobać mi się nie będzie. Ale jak jesteś uparta i na tyle naiwna to bądź , nie będę się tym przejmowała. pff . Mam inne swoje sprawy .
Z tego co wiem to Tomek z Martą przyjadą w weekend z tydzień. Ale fajnie będzie. Szkoda tylko , że będę musiała udawać że jest dobrze przy Tomku , ale przecież on myśli że zapomniałam o Robercie i już nie odczuwam tak tego bólu , a jednak , jest zupełnie inaczej . Z każdym dniem coraz bardziej go kocham i coraz bardziej tęsknie i mam coraz większego doła . Ale kiedyś ma być lepiej .
A w ogóle to w czerwcu wycieczka . Kinga powiedziała że będzie mnie i Natalię czesać , Ciekawe czy dotrzyma słowa. hmm. ?
Dobra to ja kończę , pogoda brzydka , ale może coś porobie  .
Cześć ;***
 każda z nas jest jak księżniczka z bajki . po prostu niektórych bajek nie opowiada się dzieciom na dobranoc .



2 komentarze: