niedziela, 3 kwietnia 2011

Wiem, że bywam niezdecydowana, ale proszę zrozum mnie..

Hej .
Wczoraj byłam u fryzjera, doprowadziłam włosy do porządku ;p . No i teraz jestem podobna do mamy bardziej xd. No to tyle jeśli chodzi o wczoraj . Dziś też się nic takiego nie dzieje, wstałam zrobiłam sałatkę i weszłam na chwilę. Ktoś do mnie napisał, jakoś mnie to już nie obchodzi . Już tak nie reaguje na wiadomości od ciebie. No niestety, wszystko się zmieniło . Dałam ci mój numer, jak chcesz to do mnie napisz , będę czekać. Wiesz, nie zakocham się w Tobie od nowa, bo wciąż Cię kocham . No ale, podobno to kiedyś przejdzie. No to napisałam co miałam napisać. idę na dwór bo ciepło .
Pa ; ***

Podarła wszystkie wspólne zdjęcia. Wykasowała jego numer w komórce. Zakopała wspomnienia. Starała się zapomnieć o wszystkim, wszystkim, co z nim związane. Teraz wie, że to się nie uda. Nigdy nie zapomni o wielkiej miłości jaką go obdarzyła, a z jakiej on okrutnie zadrwił

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz