sobota, 9 kwietnia 2011

` została tylko cicha pustka, gniew i wielki żal.

 Hej  .
Jakoś leci . Chociaż nie jest za dobrze, jakoś ostatnio nic mi się nie układa. Wszystko się wali , wszystko dosłownie wszystko . Mam totalny "burdel" myśli i uczuć . Ale ja już nic nie umiem na to poradzić . Miłość i wiosna w około , a ja ciągle myślę o tym jakby nam było razem ? jak byśmy byli razem ? jakby to było ? . Myśli które wciąż chodzą mi po głowie.
Jutro 1 rocznica katastrofy samolotu prezydenckiego TU-154 pod Smoleńskiem . No tak to już rok jak były prezydent Lech Kaczyński nie żyje. Polska nigdy nie zapomni takiego człowieka, jakim był . Nie można też zapomnieć o jego żonie Marii Kaczyńskiej . Te osoby zostaną w pamięci naszego kraju i jego mieszkańców na zawsze .
No a teraz poruszę temat pewnej osoby. Chciał ten ktoś żebym coś o nim napisała , więc pisze. Hm , te rozmowy na gg są dla mnie nieistotne, bo jak się zastanowić to nie mają one sensu pozdrawiam .
Jutro chyba nie wejdę , dlatego dziś napisałam o tej katastrofie i jeszcze dołączę zdjęcie pary prezydenckiej .

                                  

No to ja kończę.

Kolejny raz czytam archiwum , te wszystkie wiadomości . Wracają wspomnienia , łzy .... Nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć . Podobno o pierwsza miłość zawsze przemija , dlaczego nie potrafię o tobie zapomnieć ? Nadal wiele dla mnie znaczysz ...

Dobranoc. ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz