niedziela, 6 lutego 2011

1. ;]

Tu znowu ja, tamtego musiałam usunąć,z pewnego powodu.
Stęskniłam się za pisaniem do was. :-*
dobra, opisze wam trochę dzień. ;] .
wstałam tak o 8.12 ;d.
Na 9 poszłam do kościoła wróciłam do domu, to było 9.51. Odrobiłam lekcję, nauczyłam się wiersza na rosyjski. ; ] . Do końca nie umiem, ale. !
potem tata z chłopakami wrócili od mamy ;d.
potem przyszła Karolina i poszłyśmy na dwór. Zrobiłam sobie jedno zdjęcie potem może wstawię, beznadziejnie jest ale wstawię.
Nie mam chłopaka i nie chcę mieć. Na razie nie. Ostatecznie, na razie nie.
Jutro dyktando i wiersz z rosyjskiego, a rosyjski na pierwszej lekcji. Jakoś będzie ; ]. Myślę pozytywnie. ; ]. ...
Nie ma z kim na gg pisać, na nk też nikogo nie ma. załamka. ; /. Dosłownie, nikogo.
Stan załamania.











                              dobra, cześć. ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz