czwartek, 10 lutego 2011

4. ;]

nie chce mi się dawać opisów dnia. Po prostu mi się nie chce. Powiem tyle na wf-ie remis. Mama była dziś u pani, bo nie była na zebraniu. Jest okey z tym.
A po za tym jest fatalnie, zaczęłam semestr fatalnymi ocenami.
nie chce mi się pisać.
Wciąż myślę o Robercie ... :(   .
Przepraszam że wczoraj nie napisałam. brak czasu ; / . Trudno.


Bo wszystkim się wydaje, że wiedzą co czuję. Gówno wiedzą ! Nikt nie wie co czuję kiedy wstaję rano z łóżka. Nikt nie wie co czuję wałęsając się ze łzami w oczach, w nocy, po mieście. Nikt nie wie co czuję widząc jak on jest szczęśliwy. Nikt nie wie co czuję wiedząc, że nigdy mnie nie pokocha. A mimo to każdy mi mówi : - "Wiem co czujesz. Będzie dobrze. Ułoży się." Nic nie będzie dobrze, nie ułoży się, nikt nie wie co czuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz