środa, 23 lutego 2011

Kapselek od tymbarka prawdę ci powie.

cześć.
Dziś miałam dzień udany :D. .
Najpierw się wyspałam.
A potem pomagałam sprzątać i obiad robić. Posprzątałam pokój bo w sobotę chyba ktoś przyjedzie :) . I już czekam na tę sobotę. Ale to jeszcze nie jest pewne, oby przyjechały te osoby bo będzie nudno. I Robert jak znajdziesz tego bloga to przeczytasz, dostaniesz to co chcesz, jeśli nadal będzie będziesz chciał ::*.Ale nudy w domu, nie ma co robić. . Miałam iść do Karoliny ale ona musi czytać lekturę Ja przeczytałam ,,Zemstę'' ale nic nie zrozumiałam xd. Szczegół z tym, streszczenie jeszcze przeczytam .
Teraz to nie mam za bardzo co robić, umyłam okno, posprzątałam pokój i postanowiłam na chwile wejść na internet.  . Ale też nie ma nic ciekawego.  Czytałam jeszcze raz moją i Roberta pierwszą rozmowę. Bardzo ciekawe były niektóre fragmenty, na prawdę bardzo.
Jak się nudze bardzo bardzo . xd.. I teraz tak siedze przed komputerem i jem ciastko <mniam>. I jeszcze pisze na gg z Karoliną.  Myśle co tu jeszcze wam napisać. I za bardzo już nie wiem. Raczej już nic nie napiszę bo mi się tematy pokończyły . Już nie długo koniec ferii jutro będzie trzeba się pouczyć bo jak przyjadą chłopacy to nie będę sie uczyła. Logiczne przecież.. No właśnie. : ). Dobra nie ma co pisać.
     Cześć . :)


Czasem po prostu chciałabym się do Ciebie przytulić, bez żadnego konkretnego powodu .
Pójść do parku, usiąść pod drzewem i patrzeć w niebo ..
Powiedzieć coś, cokolwiek .. bo wiem , że mogę rozmawiać z Tobą o wszystkim .. Spojrzeć w Twoje oczy , dotykać twojej twarzy , ust pocałować .. Poczuć się jak mała dziewczynka , bezbronna istota , bezpieczna w Twoich ramionach .. Chciała bym zapomnieć o tym co było i żyć chwilą obecną .. Pragnę czuć , że jestem Ci potrzebna , wiedzieć że jestem jedyna .. Chcę się z Tobą drażnić , pokłócić , tylko po to , by później czule pogodzić .. I tęsknić wiedząc , że i Ty tęsknisz .

2 komentarze:

  1. Jeszcze streszczenie chcesz czytać .. to takie krótkie ;D
    Trzymam kciuki za udany weekend

    OdpowiedzUsuń
  2. chce streszczenie przeczytać, bo nie mogę książki zrozumieć.
    Dzieki. Mam nadzieje że będzie udany :)

    OdpowiedzUsuń