sobota, 19 lutego 2011

Wcale nie jest tak dobrze, jak się wydaje.

Cześć.

U mnie źle :((. Nie chcę mi się nic takiego dłuższego pisać, nie mam na to ochoty. Jest po prostu źle.
Podobno się obraziłam, spoko, niech tak będzie. Nie komentuje tego ale spoko.
Jak ktoś nie zna prawdy a się wypowiada to niech się może wcale nie wypowiada, będzie najlepiej .
Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi . .
A teraz trochę o tym dniu .
Byłam z mamą w Płocku, nic sobie nie kupiłam . Trudno pojadę za parę dni i sobie coś kupie na pewno. Potem byłam na dworze z Karolina. Ona teraz pojechała na mecz a ja się nudzę, bardzo :(
  Cześć.

Wiesz, kiedyś będę miała dobry dzień . Tak zajebisty, że będę potrafiła latać, będę nucić optymistyczne piosenki, nawet zjem śniadanie . Wtedy to właśnie nakopię Ci do dupy . Za to, że przez Ciebie moje życie obecnie wygląda jak ruina .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz