niedziela, 13 lutego 2011

Cześć.

Poszłam spać chyba o 4 i wstałam o 9 ale się wyspałam ^ ^ .
Ej, jakoś dziś się nic nie układa. Zmienie chyba numer telefonu, bo ten ma ktoś to nie powinien mieć. Ale jeszcze nie wiem, muszę o tym pomyśleć.
Dowiedziałam się przykrej prawdy, może i nawet lepiej że wiem . Teraz jak wiem że mnie okłamywał mam w końcu konkretny powód do zerwania kontaktów. Proste teraz to jest. Ułatwił mi to tylko. Dzięki Robert.
Ech, chciałabym odzyskać tą straconą przyjaźń. Tylko że to jest już nierealne. Niestety.
Robert stwierdził że mam czego chciałam i że to nie przez niego tylko przez to jaka jestem.
Teraz to jedyne marzenie aby zamieszkać gdzie indziej i mieć nowych znajomych. Po prostu chce zacząć nowe zycie. Bez tych zbędnych szczegółów. Chociaż i tak wiem że znowu się zakocham i znowu będzie źle... : / .
Każdy mój kolejny krok nic mi dobrego chyba nie przyniesie. ; / .
Nie skomentuje tego.
Dziś była  u mnie Karolina potem z nią na dworze byłam i dostałam sms-a od Roberta ,,wiem że jestem pojebany'' (coś takiego) odpisałam mu że sana to zauważyłam i że Karolina mówi że za późno sie tego dowiedział. I dobrze. I do mnie nie pisze, jest git z tym .
Ferie...Nie wiem już nawet co robić, wszystkie plany uciekły, nie ma już ich, nie mam ochoty na wyjazdy.
 Dosłownie to na nic nie mam ochoty już.
Nie wiem nawet co mam robić. Siedze sobie przed komputerem i pisze na gg i nk z nudów . ; /  .
Jej jest mi jakoś źle i ostroo smutno.
Nie będę już dziś pisała .



Mogę mieć wszystko. Urodę, świetną pracę, wspaniałą rodzinę, wille z basenem, wakacje na Hawajach, stały karnet do solarium, ale i tak będę nieszczęśliwa. Czemu? Bo w moim idealnie poukładanym świecie zabraknie tych, którzy są mi najbardziej potrzebni a których z własnej winy mieć nie będę - przyjaciół.


a że wredna a że pyskata a że egoistyczna a że ironiczna a że wulgarna to co? `masz coś do mnie? hm szczerze mówiąc- masz problem` 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz