wtorek, 22 lutego 2011

I tak wiem że mnie kochasz :***

Elo. Tu znowu ja. xd
Posta na zyczenie kogoś wyjątkowego, lepszej takiej osoby nie ma, na serio : ):D.
Jak bym miała Cię stracić to bym oszalała .
Ostatnio każdy mnie pyta o Roberta a ja powiem że jest bardzo dobrze . Przyjedzie nie długo i będzie super. I wiem że dostanę misia od Misia :) :*. Wczoraj miałam zadanie żeby napisać mu słodkiego sms-a. I sie udało  . :*
Dziś mija miesiąc naszej znajomości i przeczytałam tę rozmowę pierwszą z nim i tak jakoś jest miło teraz i przyjemnie. :) . Dziękuje Ci za ten czas poświęcony dla mnie a było do bardzo dużo :** . Z tobą mam sen :) .
A tak to miałam miły dzień, była u mnie Karolina, potem byłam ja u niej i było wesoło ^^. No ba z nami zawsze :D.  I Karolia jak sobie sama znowu da pozwolenie na noc do mnie to przyjdzie ;p. I nie będę spała, bo nie chce usnąć. :D. A po za tym trzeba kupić jakieś chipsy dobre ;d .  I tyle, ta ;d
A potem wróciłam do domu koło 16 xd no i siedziałam przed kompem lub przed TV i myślę o moim ukochanym skarbie :* .
Ej być może będzie nowa para (nie mam na mysli siebie :) )
I tak siedze sobie i zaczęłam jeść cukierki musujące. :) . Pycha ;d.
No nie mam co napisać. ; / xd.
Dobra. Wprawdzie dopiero dochodzi 20 ale...
       ...Słodkich snów :**
 Cześć :D

Uwielbiam Cię za to, że jesteś, że im dłużej Cię znam,
 tym bardziej przybywa mi powodów do uwielbiana Cię jeszcze mocniej,
 za to, że każdy poranek zaczynam myśląc o Tobie.
 Uwielbiam Cię za to, że nie jesteś typowy, zwyczajny, że jesteś sobą.
 Jesteś wszystkim czego potrzebuje, że nie zmieniasz się z biegiem czasu,
 nie ma nikogo takiego jak Ty. Dla mnie, jesteś jedynym w swoim rodzaju, 
doskonale doskonałym, niesamowitym, jesteś Mój.
 Uwielbiam Cię za to, że ciągle chcesz mnie poznawać,
 pomimo moich błędów i wad nie rezygnujesz.
 Uwielbiam Cię za wszystko i za nic, z każdym dniem będę
 Cię uwielbiała coraz bardziej. Uwielbiam Cię za to
 że nie chce przy Tobie niczego udawać, za to, że myślę o Tobie o wiele więcej,
 niż powinnam. Za to, że nie da się o Tobie zapomnieć ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz