sobota, 12 lutego 2011

cześć. .

Ech nudzi mi się strasznie. ; / .
Jak nie mam przyjaciółki to tak jakoś beznadziejnie, na serio nie sądziłam że będę na tyle głupia aby przez chłopaka stracić przyjaciółkę. No coment ; / .
Po prostu tego nie komentuje. Kto wie, może jeszcze kiedyś będę miała przyjaciółkę bo Karolinie już za bardzo nie ufam dlatego nie mówie jej prawie nic i nie chce się z nią przyjaźnić. Proste.
Chciałabym tą przyjaciółkę, którą miałam do wczoraj. Chciałabym abyśmy o tym zapomniały i jakoś były przyjaciółkami najlepszymi.
Ona miała rację nie powinnam była kochać tego dupka, którego pokochałam .
Zrywam z nim kontakty. Nie chcę go znać bo ta kłótnia między nami jest przez niego. Za bardzo się wmieszał w moje życie, zdecydowanie za bardzo. Nie chcę go znać. Potrafię przebaczyć wiele, na prawdę wiele, ale tego raczej nie. To wszystko jest tak banalnie proste a jednocześnie tak cholernie trudne.
Zerwanie kontaktów z kimś takim jak on wydaję się proste, ale nie jest. Musze to przełamać. Zrobię to.
Odzyskanie przyjaciółki jest trudne i chyba niewykonalne : (.
Ech, mam szczerze dość. ! ; /  .

A tak po za tym to coś innego napiszę.
Dziś byłam na tej choince w Myśliborzycach. Fajnie było. Zmęczona byłam. Nogi mnie jeszcze bolą. ; / . Moi bracia szczęśliwi że słodycze mają, wielka radocha xd.
Tomka piesek ugryzł w nos i ma super nosek teraz ^^ xD. Zdjęcie mi wysłał nie mogę się doczekać jak za tydzień osobiście to zobaczę ^^. haha xd. .
Nie ma nikogo teraz na gg ; / . I tak jakoś smutno.
I sobie tak siedze jem orzeszki solone i myślę o wszystkim . Heh. Jejciu, jak nudno...; / .
Nie wyobrażam sobie tego wszystkiego. Miałam fajne plany na ferie ale wszystko się zepsuło. Nawet nie chce mi się nigdzie jechać, posiedzę w domu, tak będzie najlepiej .
Musze ''Zemstę'' Aleksandra Fredry czytać. Trudne to jest . ; /
Kurde pisze z Robertem i jestem wkurzona bo się czegoś dowiedziałam. Zał mi tych chłopaków co nie umieją decydować sami za siebie i co chwile zmieniają zdanie.
Ech, bez komentarza. Jak to można kogoś okłamać że się go kocha po to żeby zobaczyć jego reakcję ? Nie wiem, normalnie nie wiem. Trzeba być chamem zeby tak zrobić. Trzeba być nim żeby to zrobić.
Dałam się nabrać na jego chorą grę. Bez komentarza .
Napisałam już trochę, nie chce mi się pisać więcej.
                                                    Cześć.



"Uświadomiła sobie, że życie może być smutne i że przeważnie jest bardzo smutne. Wszyscy udają, że nie jest, kłamią dzieciom (żaden film i żaden program telewizyjny nie przygotował jej na przykład do utraty codziennego świata i do siadania we własnej kupie), pewnie po to, by ich nie straszyć, nie onieśmielać, ale tak naprawdę życie rzeczywiście potrafi być smutne."

Udaję radość, której we mnie nie ma, ukrywam smutek, żeby nie martwić tych, którzy mnie kochają i troszczą się o mnie. Niedawno myślałam o samobójstwie. Nocą, przed zaśnięciem, odbywam ze sobą długie rozmowy, staram się odegnać złe myśli, bo byłaby to niewdzięczność wobec wszystkich, ucieczka, jeszcze jedna tragedia na tym i tak już pełnym nieszczęść świecie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz