piątek, 18 lutego 2011

Nawet mleczna czekolada ma gorzki smak.

Cześć.

Nudzi mi się, więc postanowiłam co nie co napisać. Dużo nie napiszę bo nie mam niestety o czym. Trudno. Wstałam o 7.03 . Nie wyspałam się, no ale trudno. Miałam jechać do Płocka, nie pojechałam bo moja mama zmieniła zdanie, jak zwykle .Przyszła do mnie Karolina i poszłyśmy na dwór. Zrobiłam sobie zdjęcie to może jak wrzuce to wstawie. Teraz mi się jakoś specjalnie nie chce. . Na dworze było całkiem fajnie, wygadałam się i Karolina też. ;] . Zwały miałyśmy z mojego braciszka rodzonego. Heh.
Wczoraj wieczorem była u mnie Patrycja jakie wygłupy z nią. Bo my we dwie najlepiej rżniemy głupa :*. Ja to mam z nią śmiech xD. Szkoda że już pojechała, bo dziś do szkoły poszła :( .
Ciekawe jak jej poszedł sprawdzian .uczyła się aż 25 minut xd. Jej zdaniem to aż . :D . Ale mam nadzieje że będzie dobrze. xd.
Nie wiem już co pisać. ; / . Zadawajcie mu pytania na


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz