czwartek, 24 lutego 2011

Kieruje ten mój wzrok w twoją stronę.

Słowo do Roberta. Dziękuje za to że mnie obudziłeś. Osz ty, i tak cię kocham :D.
No to tak ogólnie to byłam dziś w Płocku. Kupiłam sobie karte do telefonu a i tak już nic nie mam na kącie xd. Dzięki tobie panie Robercie :P.
Byłam na zakupach, kupiłam sobie czapkę nową i mama kupiła sobie kozaki nowe. Chciałam iść do babci ale nie poszłam xd. Widziałam się z Kinią i Natalią. Ciekawe czy Natalia chuchała, hmm ? xd.
A i jeszcze byłam w galerii Mosty i było super. :D. A potem w Carrefourze na zakupach, zakupy udane. A potem w księgarni i mama mi kupiła ćwiczenie do fizyki 1B. Potem to ja byłam w Polo Markecie . I tam już ogólnie to artykuły spożywcze xd. I kupiłam na dziś na noc popcorn, napój i paluszki. No ba, Karolina przychodzi trzeba coś mieć. A jak będzie mi się nudziło to lekcje odrobię xd. Lub pomogę Karolinie uzupełniać ćwiczenia z matematyki i historii. Dobrze że potrafię pomóc z tych przedmiotów.  heh, jestem mądra, po prostu.
Dobra lece sie przygotowac i ogarnąć pokój.
      Cya : ****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz