czwartek, 17 lutego 2011

A tak trudno zrozumieć, że (...) ?

Cześć.
Byłam w tym Płocku miałam sobie jakieś nowe bluzki kupić ale nic mi się nie podobało, spodnie też mi się nie podobały. Kupiłam sobie nowe buty. Potem byłyśmy w Polo markecie . Aaa pominęłam to że Karolina była z nami. I z Karoliną chodziłyśmy po sklepie. Jeszcze wcześniej byłyśmy w meblowym i Karola szukała różowego koloru xd. . Jakie zwały były z nią. :D. A się uśmiałam . Potem w drodze powrotnej w autobusie czytałyśmy BRAVO . Fajny kalendarzyk jest na 2 semestr :D.
W domu uzupełniałam trochę kalendarzyk, więcej mi się na razie nie chce uzupełniać. Mam w końcu aparat, nowy bo tamten był zepsuty i nie dało się naprawić.Wszystkie zdjęcia mi przepadły, ale trudno.
Wiem że chłopacy nie przyjadą. Z jednej strony szkoda bo Tomka nie będzie, ale dobrze bo Roberta nie będzie. :D.
Siedze sobie tak na gg i pisze z Karoliną i się nudzę ostro. :( / Ale trudno tam. xD
Nie mam za bardzo co pisać. Ferie jakoś lecą, szybko ostro. Zaraz się praktycznie skończą ; / . Dam pare linków gdzie można mnie znaleźć . :D.

http://www.photoblog.pl/andzielaxd



Dobra będę kończyć xd. 
 Cześć. 


' I nie myśl , że zapomniałam . To , że nie dzwonię , nie piszę , nie odzywam się ani słowem .. To wcale nie znaczy , że Cię dla mnie nie ma. wiesz co to oznacza? że próbuję walczyć z nałogiem, to taki odwyk od Ciebie . potrzebuję Go . bardzo . może do tego, żeby kiedyś móc spojrzeć Ci w oczy bez bólu . może nawet zamienić z Tobą kilka zdań ze szczerym uśmiechem na twarzy, a potem pożegnać się bez żalu .. tak abym już nie tęskniła .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz