poniedziałek, 7 lutego 2011

2. ;]

Cześć.
opis o szkole.
1.j. rosyjski- siedziałam z Gośką, ale ona mnie rozśmieszała. Andżelina Dżolie (nie wiem jak to pisać), no zgódź się xD.
2.j.rosyjski-to co na pierwszym, śmiać mi się chciało. ;]  ostroo ; d.
3.j. polski-zamiast matematyki. Uczyliśmy się pisać dedykację. ; ] ;d .
4.Biologia-nie no, jest okey. ;] .
5.j. polski- dyktando, trudne ; / . Mam 3- ze streszczenia xD. Mam napisać na środe dużo dedykacji. xD.
6.świetlica-pisałam te dedykację, tylko jutro przepisze do zeszytu . ;d.
7.zaj. z informatyki- Wojtas przeszedł, oj działo się działo ; d.

potem byłam w autobusie. Kaśka napisała fajnego sms-a do Roberta xD. ,,Hej kochanie. Tu Kasia. Co słychać ?'' ale ja się zaczełam śmiać z tego . ;d. Nie odpisał nam potem zadzwonił z Tomka telefonu że nie może pisać bo mu konto zablokowali. xD.
I tak go kocham . < 3.
no bez kitu, kocham go. W domu to odrobiłam sobie lekcję i pisze posta . ;d. Dobra lecę dokończyć te lekcje . ;d.

Nie wytrzymała . Wzięła telefon do ręki, wykręciła jego numer i nacisnęła zieloną słuchawkę, on jak zwykle odebrał ciepłym głosem i zapytał czy coś się stało, ona odpowiedziała tylko, że dzwoni tylko po to by usłyszeć jego głos, bo strasznie tęskni i nagle on się rozłączył . próbowała się z nim połączyć 2,3 i 4 raz ale on nie odbierał. Kiedy snuła najczarniejsze schematy, nagle ktoś zapukał w drzwi, otworzyła je i zobaczyła 'go', serce zaczęło jej mocno bić, a nogi tak jakby same niosły ją w jego ramiona. Już po chwili stali wtuleni w siebie na korytarzu i nawet zapach przypalającego się mleka, nie był w stanie ich od siebie oddzielić . I ona musiała się obudzić. :( . 


Znajduję spokój w każdym wieczornym wyjściu na powietrze i chodzeniu bez celu ze słuchawkami w uszach, nie zwracając uwagi na swój wygląd. Mogę wtedy odizolować się od tego chorego świata i otaczających mnie ludzi, chodź na chwilę. Nie muszę słuchać tych wszystkich beznadziejnych rad jakie dają mi inni, ani tego całego lamentowania z powodu złamanego tipsa lub rozmazanego pudru. Takie chwilę się ceni. 



Tylko z nią mogę się żegnać na gg słowami 'Nienawidzę Cię'. Tylko ona może się mieszać w coś czego nie ma. Tylko ona jest w stanie postawić mnie do pionu. Tylko ona jest w stanie pozbawić mnie złudzeń, gdy takich nie powinnam mieć. Tak. Przyjaciółka od serca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz