niedziela, 27 marca 2011

Chciałabym czasami wcisnąć reset i zacząć wszystko od nowa...

Hej .
Dzień minął całkiem dobrze. Szczerze przyznam, iż zaliczam go do udanych . Do południa była Patrycja. Było w miare wesoło , no bo się wygadałyśmy. I się fajnych rzeczy dowiedziałam . także Patrycja dużo szczęścia i jeszcze więcej miłości. ! ;*
No ale jezeli chodzi o moje sprawy sercowe to kocham Roberta, ale podoba mi się inny chłopak . Powiem że ze szkoły i jak dla mnie jest ładny, innym nie musi się podobać. ;] . Mi się podoba, ale i tak , no tak jest że kocham Roberta.
Dobra to ja uciekam coś poczytać, wykąpie się i idę spać, bo jestem zmęczona. proszę zadawajcie mi pytania na http://AnDzElAaAx3.odpowie.pl
Pa ;**


jestem ciekawa jak wyglądałaby jego reakcja gdybym powiedziała mu, że zostało mi tylko 2 miesiące życia..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz