środa, 23 marca 2011

i chciałabym, żebyś był mój i innych nie widział już do końca.

Hej .
A szkołą to szkoła jakoś powolutku leci . Jeszcze trzy miesiące . No i w końcu wymarzone wakacje. I kto wie, ale być może spotkanie z kimś, za kim za bardzo nie przepadam  . Ale wszystko przetrwamy . A po za tym to mam dziwną ochotę żeby w wakacje troche chodzić na Siecień. . Sama nie wiem dlaczego, ale jakoś mi się tam podoba.
Słowo dla niego . Wiesz , może ja nie okazuje że mi na tobie zależy ale tak, tak cholernie mi zależy. rak cholernie Cię pokochałam . I kocham, no ale i tak mogę o tobie zapomnieć bo to nie ma sensu. I tak mnie nie będziesz nigdy kochał. Nawet nie będziesz o mnie pamiętał. No ale, może jak w wakacje się zobaczymy to może sobie o mnie przypomnisz.
Taa. marzenia. ! ; (
Dobra to ja kończę.
Cześć ;**


Ty nie wiesz co to znaczy kochać tak mocno że każda chwila kojarzy mi się jedynie z tobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz