niedziela, 6 marca 2011

czas się obudzić.

Cześć.

No to tak dzień nawet ciekawy, mój humor nie za ciekawy. Dzień spędziałam głównie z Karoliną to było dobrze. Karola przeczytała mój poprzedni wpis. Przepraszam za to xd :***. Prawie cały dzień na dworze. Brr, zmarzłam.  Ale było fajnie. Dzięki Ci. A wg to gadałam chwile z Robertem, poznałam po jego głosie że coś jest nie tak. : ( . Ale, głowa do góry. I tak jestem smutna bo myśle tylko o nim. : ( . A jutro już szkoła i kolejny pusty tydzień. To jest trudne, na prawde trudne. A jutro jeszcze sprawdzian z angielskiego i kartkówka z biologii. Cały tydzień dużo nauki, jak zawsze, jak kazdy tydzień. Tym bardziej że ja chcę poprawić dużo ocen żeby mieć lepszą średnią niż na półrocze. A miałam 4.2 . Ale trzeba się uczyć dużo . A jeszcze w czerwcu wycieczka. Dziękuje wam dziewczyny za to że chcecie mnie do pokoju przygarnąć :** . Dzięki : ) :**.
Nie mam za bardzo już co pisać. Niestety. Aga, spróbuj się uśmiechnąć, będzie na pewno dobrze, zobaczysz. Dużo osób ma teraz na GG smutne emotikonki. Między innymi ja też. Bo jest smutno i źle po prostu tak jest, nie będę ściemniać. Juz nie mam co napisać.
Cześć :**


` chciałabym do ciebie zadzwonić, powiedzieć tak po prostu, że tęsknię. Nie wiem, czy to coś znaczy, nigdy nie chciałam niczego ci niszczyć, chciałam ci tylko powiedzieć, że tęsknię. Że cholernie tęsknię.`

Nigdy nie powiem Ci, że wtedy płakałam, nie powiem Ci. Nie chcę, żebyś pomyślał, że jestem słaba. Bez Twojej miłości tez potrafię żyć, chociaż nie wiem jak długo. Z czasem przyzywczaję się do tej nowej sytuacji... Pokażę Ci, że jestem silna ...!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz