sobota, 5 marca 2011

i tak nie będziemy razem...

cześć.
Dzień miałam nie za ciekawy. Cały dzień siedziałam w domu i kłóciłam się z bratem. Albo siedziałam na nk i się nudziłam. Nie byłam praktycznie wcale na dworze, bo nie było z kim . Lekcji tez nie odrobiłam bo mi się nie chciało. W ogóle jakaś taka markotna i smutna od paru dni jestem . Praktycznie nic nie jem. Wczoraj i dziś tylko zupę i to w kubku bo normalnie nie chciałam jeść. Ze mną jest coś już nie tak. Jest teraz trochę parm z tego co widzę więc. Wszystkiego najlepszego, dużo miłości, szczęścia i wyrwałości dla:
-Agnieszki i Łukasza
-Gosi B i Patryka
-Roberta i Eweliny
-Tomka i Marty 
-Karoliny i Łukasza (być może przyszłej pary)
No i to chyba tyle. Dużo miłości wam życzę.
Dobra. Nie mam już co napisać.
Cya ; d


Kolejny raz czytam archiwum , te wszystkie wiadomości . Wracają wspomnienia , łzy .... Nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć . Podobno o pierwsza miłość zawsze przemija , dlaczego nie potrafię o tobie zapomnieć ? Nadal wiele dla mnie znaczysz ...

4 komentarze: