piątek, 18 marca 2011

Tym, że był wprowadzał ją w obłęd.

No hej.
A więc w szkole szybko minęło bo to tylko 1 lekcja, do kościoła i do domu. Ale jeszcze poszłam po braci do szkoły. No i czekałam godzinę. Ale było warto, bo potem wracałam z nimi Darią i Kamilem . Jeszcze mi się śmiać chce. No bo to na serio było śmiesz i szczerze tęsknie za tymi powrotami ze szkoły. No ale tego juz niestety nie będzie, ten czas się skończył . Koniec podstawówki . I smutno, kolejny powód, ech . A po za tym to są jeszcze inne powody do smutku. Ale o nich już nie będę pisać.
No to mamy weekend muszę przeczytać na 4 kwietnia ''Jezioro Osobliwości'' i ''Zapałkę na zakręcie'' a do tego jeszcze lekturę ''Mały Książę'' . A po za tym to muszę się słówek nauczyć i wiersza z rosyjskiego . Mam tak weekend zaplanowany że nie będzie mi się nudziło.Po prostu nauka, chociaż w myślach ty. ;(
No to tyle .
Cześć. ; ]


.. Takie jest życie człowieka.. serce boli i czeka.. A może się znajdzie ktoś kiedyś, oddany, naprawde kochany, komu swe serce oddamy, kto pokocha nas szczerze i nigdy nie zawiedzie.

2 komentarze: