poniedziałek, 14 marca 2011

'Jeżeli naprawdę nic nie można poradzić, po co doprowadzać się do obłędu?

hej dzień jak to dzień. Trochę smutno, trochę wesoło . W szkole nawet fajnie. Spacerek był udany  . I wie też że jeden chłopak ze szkoły wie o moim blogu :D. Taa, spoko . A jeśli chodzi o Roberta, to już nie będę pisała na jego temat bo to i tak nie ma sensu . I tak wiem że nie będziemy razem i tak . Nawet już nie piszemy ze sobą z pewnego powodu. Mi teraz w głowie siedzi inny chłopak, w sercu on ale to przeminie. Z czasem . . . . Jej jak teraz muszę przeczytać dwie książki na 4 kwietnia i lekturę. Mam nadzieje że się wyrobię. Trzymajcie kciuki .Odnośnie jeszcze Roberta: fajnie że wiesz o moim blogu. ;p . już wszystko napisałam także lecę się poiczyć.
cześć. : **



'Kiedyś pisałeś że zrobisz dla mnie wszystko. Więc teraz zrób to dla mnie i pokochaj mnie od nowa.'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz