wtorek, 15 marca 2011

Tyle piosenek Go przypomina..

No hej  .
No to w szkole nawet ujdzie. Nie było najgorzej .  Wygrałyśmy z 2b ciekawe jak będzie z 3b. Aż boję się myślec. Ja na szczęście na rezerwie i nie musiałam wchodzić. Heh . A w szkole to ogółem nic nowego się nie dzieje. Ta sama bajka. nauka, wymagania itd. Takie mi przychodzą myśli do głowy ''czy odzyskam przyjaciółkę?'' ''Dlaczego kiedyś mnie kochał a teraz udaje że mnie nie zna?'' I inne, żadnych pozytywnych. Jakoś już nie mam dobrych nadziei zacznie się układac a za chwilę i tak i tak jest źle . No ale takie jest życie, najgorsze jest to że ja już dla prawie wszystkich ważnych w moim życiu osób nie istnieje. Nie zauważają mnie, Tylko co mi Tomek został. A reszta, już ich po prostu nie ma. Są- ale nie dla mnie. Nie mam nic pozytywnych myśli bo wszystko się chrzani także.
Cześć.


To trudne do opisania, jak bardzo pragnę jedynie Twojej przyjaźni, jeśli nie mogę mieć więcej. Pragnę wiedzy, że nie jestem dla Ciebie niczym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz