czwartek, 10 marca 2011

Ja próbuje tylko uświadomić Ci,że nie jesteś najlepszy.

Ho hej.
Wróciłam niedawno ze szkoły.  Podsumuję szkołę.
1.J.polski- lekcja była ogólnie to ok .
2. Matematyka- Nie rozumiem tego tematu w ogóle i do tego była kartkówka, która mi chyba dobrze nie poszła.
3.Religia- oglądałyśmy film ,,Zemsta''
4.Zajęcia artystyczne- Dostałam 4 z piosenki , i pisaliśmy akompaniament do innej piosenki .
5.WF. Dziewczyny grały w piłkę nożną. Nasza klasa przeszła dalej ale jak dla mnie to nic takiego to tylko eliminacje szkolne, a nie jakieś rozgrywki światowo, to po co się obrażać ?
6.WF. Może będziemy mieć ten pokój trzyosobowy ale jeszcze nie wiadomo .
7. Zajęcia wyrównawcze z języka rosyjskiego- Sama byłam to gadałam cały czas z panią. ; ]

W autobusie to jak zawsze wesoło było. No gdzieś, przecież musi, to mi jakoś humor poprawia. Ale jak jestem w domu to już nie mam dobrego humoru. Tomek do mnie na gg napisał i chyba próbuje mnie pocieszyć ale mu to nie wychodzi. Po prostu mu to nie wychodzi. On jest chyba jak każdy inny. Facet to świnia, po prostu wielka ogromna świnia i klamca. Powie że kocha a potem pisze że ma inną, no to jakieś chore jest. Wszystko mnie dobija. Podoba mi się taki chłopak ze szkoły, ale wstydzę się do niego zagadać., no cóż taka po prostu jestem .Wiem że nie ma dziewczyny ale się wstydzę. Nie wiem jakieś to wszystko jest dla mnie trudne i dziwne. Niedługo mam urodziny, ale nawet i to mnie już nie cieszy. Nikt i nic nie jest w stanie poprawić mi humoru. Jutro jeszcze sprawdzian z geografii i na muzykę muszę się nauczyć bo może mnie będzie pytał. Jutro nie wiadomo czy pogramy w siatkówkę , dobrze będzie jeśli tak . No to chyba tyle wystarczy. Lece brać się do lekcji.
Cześć :**

Wiesz jaka jest różnica miedzy Tobą a mną? Jakbym popełniła samobójstwo Ciebie by to nie obchodziło, a gdybyś Ty to zrobił to cierpiałabym jak cholera

2 komentarze: