wtorek, 8 marca 2011

a ja nadal wierze że na prawdę mnie kochasz. : (

No hej
To może tak w szkole na rosyjskim pani oddała kartkówki (5-). Na angielskim pani oddała sprawdziany (3) z historii sprawdzian (3-) . Chłopacy nie kupili nam prezentów na dzień kobiet, zapomnieli że to dzisiaj . Była dyskoteka. Nogi mnie bardzo bolą. .. Ale zabawa była udana. Także było warto. To jednak nie zmienia faktu że mi smutno jest. Ale nie tylko mi. Do każdego komu smutno, kiedyś powinno być lepiej . Taa, Robert znalazł  mojego bloga, no super. To dla niego będzie to. Szczęścia Wam życzę :D. A ogólnie to my nie piszemy ze sobą, bo ja nie mam jego numeru . A na nk usunął mnie ze znajomych. No zajebiście. Jutro znów szkoła. Kartkówka z fizyki bd. Ze mną już coś się dzieje zaczynam słuchać disco polo :( . Nie ogarniam już tego wszystkiego . Było tyle par, teraz nie ma chyba żadnej już. To jakieś, no po prostu dziwne. Hahah Paweł ze mną w autobusie nie siadał jak mu zajmowałam a dziś jak mu nie zajęłam to pytał się dlaczego nie zajmuje już mu ; / xd. . Boje się wakacyjnego spotkania z Robertem. Ale do wakacji jeszcze daleko, ważne że Tomek będzie. A z nim to jest wesoło ^ ^ . I będzie jak zawsze. Będziemy się bić, a on mi mi dac wygrać albo się poskarże Marcie . :D . Także mam ''haka''. Z ostatniej chwili Karolina mnie na gg zablokowała. xD . No dobra tyle wystarczy.
Cześć. : ***


chcę uciec stąd jak najdalej. tam gdzie nie ma fałszu, kłamstwa, gdzie istnieje prawdziwa przyjaźń,miłość..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz