poniedziałek, 21 marca 2011

Zycie to nie bajka. Tutaj nic nie jest idealnie i nie każdy błąd można naprawić.

Hej .
No to szkoła jakoś leci . Oceny też nie są za bardzo złe. Także szkoła jest w stanie dobrym u mnie. A jeśli chodzi o życie, to mam ogromny bałagan uczuć.. Nawet nie mam siły tego posprzątać. Lub po prostu mi się nie chce. Ale to zastawie dla siebie.
Jak wcześnij pisałam że muszę przeczytać książki . Jedną już przeczytałam . Została mi jeszcze 'Zapałka a zakręcie' . Podobno warto ją przeczytać, chcę się przekonać sama. I się przekonam .
Lecę się pouczyć bo na jutro wiersz z rosyjskiego, poprawa z angielskiego, poprawa z historii, chyba kartkówka z chemii . N o i to chyba tyle, no ale nauczyć się muszę i to szybko bo chce wyjść jeszcze na dwór. To tyle.
Pa ;*



To moje życie. Nie wiem jeszcze co z nim zrobię, ale szczerze to ani trochę nie powinno Cię interesować, przecież Ty masz na wszystko wyjebane, czyż nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz