środa, 16 marca 2011

Jesteś moim najważniejszym kimś.

Hej .
W szkole mieliśmy cztery lekcje polskiego pod rząd, ale oglądaliśmy na trzech film także jest ok . potem historia, sprawdzian z angielskiego (dostałam 4) a potem plastyka. Na szczęście mała mamy do uczenia :D. No a po szkole to co zawsze. Rzeczywistość . Życie bez happy-endu . Jak co dzień . Klaudia, to miłe że czytasz mojego bloga, mam nadzieje że nie tylko ty. No nie wiem .Suczka mi się oszczeniła i mam aż 4 szczeniaczki . A poza tym...  Jest mi jakoś smutno, aż nie chce mi się tego komentować już. Jak dla mnie to pozytywnego komentarza już nie ma, jeśli o to chodzi . No to może napisze o czym innym . Jutro dziewczyny grają z 3b, jak wygrają to nasza klasa ma pierwsze miejsce, jak nie to drugie. Ale do "trójki najlepszych" się nasza klasa załapała . Z siatkówką chyba nie uda nam się wygrać z 1b , ale to się okaże. No i temat sportu zakończony. To teraz o szkole nie napisze bo nie mam co, tyle że w piątek rekolekcje to tylko pierwsza godzina będzie, do kościoła i do domu. Także, nie będzie aż tak źle. No i napisałam wszystko co mogłam, z braku nastroju nie napisze nic więcej . ;-(
Przepraszam  .
`cześć. `


-co robisz ? - siedzę i myślę, dlaczego jestem taka głupia . - głupia ?- tak . - dlaczego ? - bo kocham kogoś, z kim nie mogę być .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz