sobota, 26 marca 2011

Na serio tysiąc słów, tysiąc gestów i pomysłów..

Hej .
Niby nic takiego się nie działo , a więc nudy . Trochę rysowałam , trochę czytałam . Potem to byłam na dworze z Karoliną, potem z Kasią. No i z Kasią to zwała, także to mi się nawet podobało .
Z racji że nie był ciekawy dzień, nie mam co pisać, no ale i tak bywa.
Eh , gdybyś tylko był, ale Cie nie ma i nie będzie. Tęsknie, aż tak tęsknie. Ale tego słowami nie opiszę. No ale przecież trzeba grać, że wszystko jest ok . Chociaż na razie nie jest. Po długich namysłach sobie wiele uświadomiłam, ale wciąż nie to, że ciebie nie ma i nie będzie. A tak chciałabym żebyś był. Przepraszam Cie, proszę wróć.
No to tyle. Przepraszam za to że tak mało . Ale takie jest życie ...
Pa;*




Wiesz co jest moim największym marzeniem ? Usłyszeć od Ciebie 'Kocham Cię' Ale szczerze.

I znowu kładę się spać tonąc w marzeniach o Tobie, a rano jak zawsze wstanę i będę udawać, że nic mnie to już nie obchodzi.

2 komentarze:

  1. nie trzeba grać, można po prostu pozostać sobą. Ale jak widać niektórzy nie chcą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na przykład nie chce byś sobą, wole grać.

    OdpowiedzUsuń