piątek, 4 marca 2011

Wszystkie traci sens...

No hej .

Przepraszam że dawno nie pisałam . Powód . Zepsuty komputer. A więc u mnie jest jakoś beznadziejnie, właściwie to sama nie wiem dlaczego. Ja z nim nie pisze. A on mi napisał że ma dziewczyne i że żałuje że mnie poznał. Spoko . Raczej ja żałuje że jego poznałam . A jak już pisze coś o nim to szczęścia mu życzę ;p. No teraz tak myśle że nie tylko mi nie wyszło z chłopakiem. Ale niektórzy są razem i jest dobrze także szczęścia wam wszystkim :).
Jeśli chodzi o szkołe to jakoś leci. ;p Szkoda że wczoraj miałyśmy tylko jeden wf. No ale mówi się trudno.
Dziś zapowiada się trochę nudny dzień. Karoliny chyba nie będzie no chyba że znowu mnie Daria wyciągnie na dwór. A tam to będą zwały ;p. Licze dni do moich urodzin . < 3. Troche to może dziwne, ale. !
No to tyle. Cześć.


Mówiłaś,że, Przyjaźni tej droga, Bez końca w nas jest, Nie zmieni się, Łez moich nie widzisz, I krzyku nie słyszysz, Nie wiesz,że, Na drodze przyjaźni, Ktoś miłość postawił, Uwierz.... :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz